söndag 9 juni 2013

9 Juni






Hej HOPP!! Nu var det ett tag sen man tog studenten och nu har även alla andra också tagit det (bättre sent än aldrig haha). Ne men jag känner en SUPER STOR saknad till Åre och alla underbara människor!! Speciellt min vackra älskling. Men henne ska jag träffa massa i sommar och även bo med till vintern så det kommer bli så jävla awesome.

Annars då? 
Jo, idag fikade vi lite med morfar, moster och Daniel. Eftersom de ej var på min student av olika anledningar. Mycket tråkigt men ja det var så. Jag bakade lite tårta men även gjorde jag kanelbullar man måste ju visa lite att man gått 3 år på en as bra hotell och restaurang skola. HAHAHA

Idag har jag även varit ute och sprungit 5 km på exakt 20 minuter men även kört lite styrketräning.

Ne ska spela lite fifa nu sedan ringa älskling och sen blir det väl Natti för min del!   

Hoppas ni har det as bra och ALLT! Ps dagens outfit är det på bilderna.

BAJ BAJ



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar