lördag 6 april 2013

Det kommer aldrig vara över för mig

Livet rullar som vanligt på gym, praktik och massa mat! Det är alltså bra med lilla mig och det hoppas jag att det är med er också. Idag har jag ätit lite fläskpannkaka, gymmat och myst vid tven och snart bär det av ner till vinbaren för lite praktik.

ÅÅÅÅ, det här med att söka jobb tar mitt liv vet inte vart jag vill!!! Kan snälla någon bara göra det åt mig får verkligen panik.... Vill bara få ett helt klart täcken från något jobb, så man kan lägga det åt sidan.

Ne nu ska jag klä på mig lite kläder så hör vi imorgon, Ha en vacker kväll alla fina människor!!


FÖRLÅT, för alla cam bilder utan tröja men bloggar ofta direkt efter duschen... Haha NOOOOOOT!! Jag älskar bara min kropp så det får ni fan leva med ;) ;)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar